De droomontmoeting met Anouk

april 22, 2008 at 8:19 pm (Anouk)


Een concert op een onbekende plaats en ik ga compleet uit mijn dak. Ik lijk overigens de enige te zijn. Er zijn mensen die af en toe wat liedjes kennen, en sommige springen er een beetje op los. De enige die helemaal los gaat ben ik. Alle liedjes van begin tot eind zing ik mee. Als het eenmaal 23:00 uur is, is het afgelopen. Het concert waar je alweer een tijd naar uit kijkt is over. Na het concert ren ik naar Anouk toe en vertel ik haar hoe goed zij was. Wat een goede performance heeft ze weer neergezet, en die stem was zoals altijd weer geweldig. Zoals we gewend zijn, lopen we samen naar het zitgedeelte waar we nog even wat nadrinken. Omdat ze bijna weg moet, en ik nog veel na bespreken heb met haar, pakt Anouk haar agenda om een afspraak te maken. Een hapje eten samen is altijd leuk. De afspraak wordt gepland, en Anouk geeft mij nog het t-shirt die zij in het Paard van Troje aan had tijdens een showcase. Ik vertelde haar al steeds dat ik dat shirt wilde hebben en dat ik het nergens kon vinden. En nu heb ik hem, het shirt van Anouk. We zeggen elkaar nog even gedag en Anouk gaat op naar huis. Ook ik vind dat het tijd wordt om richting het station te lopen.

En dan gaat mijn wekker. Half 8. Tijd om naar mijn werk te gaan. Huh, is dit allemaal gedroomd? Het leek allemaal zo echt. Maar helaas, het was een droom en
ik baalde dat ik wakker werd. De Anouk-roes gaat dus zelfs in mijn slaap verder. Maar één ding is zeker. Ik heb Anouk toch een beetje in het echt gezien, en kan niet wachten tot het echte moment dat ik met haar oog in oog sta.

Geef een reactie

